Media o nas

  • fed-gaz

    Inwestorzy wciąż nie doceniają deweloperów

    Firmy deweloperskie biją rekordy liczby budowanych mieszkań, osiągają bardzo dobre wyniki finansowe, wzmocniły kondycję, uodparniając się na ewentualne osłabienie koniunktury na rynku. Te pozytywne zjawiska i dobre perspektywy nie przekładają się jednak w adekwatnym stopniu ani na notowania akcji deweloperów, ani na wskaźniki ich wyceny, które pozostają na bardzo niskich poziomach. czytaj więcej

  • gf

    Chcemy praktycznych szkoleń

    O powodzeniu konferencji, szkolenia, decyduje wiele czynników. Znane nazwisko zagranicznego eksperta może zadziałać jak magnes. Ważne jest też ilość i ranga zaproszonych gości, ale nie należy zapominać o bardziej przyziemnych sprawach jak lokalizacja i organizatorzy. O tym jak dobrze zorganizować konferencję z Ewą Kumorek-Fedor, dyrektorem zarządzającym i menedżerem Value Communication Sp. z o.o. rozmawiała Agnieszka Markowska. czytaj więcej

  • hm2a

    „Public Relation to nie fanaberia. To wynik chłodnej kalkulacji”

    Wywiad  z Ewą Kumorek- Fedor, Dyrektor zarządzającą Fedor Consulting , który ukazał się na łamach miesięcznika Home & Market. „Public Relation to nie fanaberia. To wynik chłodnej kalkulacji”. Zapraszamy do przeczytania, zainspirowania się i współpracy. czytaj więcej  

  • _MG_8633_pp1a

    „Wilczek na Wall Street”

    Świat gospodarki i finansów staje się coraz bardziej skomplikowany. Coraz bardziej zaczynają się też rysować dwa przeciwstawne kierunki radzenia sobie z tym problemem. czytaj więcej

  • housemarket

    Jak znaleźć najkorzystniejszy kredyt

    Decyzja o zakupie mieszkania na kredyt niesie za sobą konsekwencje finansowe na wiele lat. Aby te konsekwencje nie były negatywne do zaciągnięcia kredytu hipotecznego trzeba się dobrze przygotować. czytaj więcej

  • onet

    Hotele stawiają na styl fit

    Wysoki standard pokoi czy piękne widoki już dawno przestały wystarczać bo tzw. healthy lifestyle, już na stałe zintegrowany z podróżami wielu osób, coraz bardziej kieruje wyborem noclegów w hotelach. I dziś, właściciele polskich obiektów cztero i pięciogwiazdkowych praktycznie w standardzie oferują strefę wellness i Spa. Źródło Onet Biznes czytaj więcej